MODEO 2.0

MODEO

Modeo bestaat inmiddels alweer ruim 7,5 jaar. Mijn bedrijf groeit nog steeds en zelf leer ik ook nog elke dag.

Ik heb er dan ook totaal geen spijt van dat ik in 2011, naast mijn vaste baan, met MODEO ben gestart. Natuurlijk was het vooral in het begin lastig opdrachtgevers te vinden. Ook omdat ik zelf nog wat zoekende was. Waar lag de grootste behoefte bij mijn doelgroep en waarop kon ik mij het beste focussen. Dat bleek uiteindelijk vooral de ‘marketing kennis’ in combinatie met ‘marketing uitvoering’ te zijn. Ook in online media.

Doen wat je leuk vindt

Door MODEO en mijn klanten heb ik geleerd dat ‘doen wat je leuk vindt’ het allerbelangrijkste is. Daarna komt het ‘bijhouden van kennis en ervaring’, waardoor je de doelgroep goed kunt bedienen. Bij mij ‘gaat mijn staartje krullen’ zodra ik met marketing bezig kan zijn en ik creatieve projecten mag doen.

Nooit te oud om te leren

Toen ik stopte met mijn vaste baan in 2012, ben ik me eerst gaan verdiepen in online marketing en grafisch ontwerpen. De afgelopen jaren heb ik dan ook met veel plezier diverse opleidingen en cursussen gevolgd. In de avonduren haalde ik mijn diploma ‘NIMA online marketeer’ en in Amsterdam volgde ik diverse trainingen en opleidingen voor onder meer typografie, grafisch ontwerpen en DTP en Photoshoppen. Inmiddels heb ik hierdoor al een aantal websites gemaakt en ontwerp ik regelmatig (digitale) advertenties en promotiematerialen voor klanten.

MODEO 2.0

Technisch werkte de vorige website van MODEO prima. Inhoudelijk en qua uitstraling kon deze echt vele malen beter. Ik ben daarom blij dat ik vandaag de nieuwe website van MODEO aan jullie kan presenteren, tezamen met een nieuw, fris en zakelijker logo. Hiermee wil ik graag de volgende fase van MODEO inluiden:

MODEO 2.0
Nóg meer gefocussed, nóg beter in staat om u van a tot z te helpen met marketing en communicatie.

Janny Polak
MODEO
september 2018

© Copyright 2019 - Modeo ®